Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Camster - 3 januari 2013 21:52

Jodå, jag lever...


Men jul/nyårssemestern blev kanske inte riiikgt som jag hade hoppats. Allt började med kaoset för lille Robins del, natten till julafton. Men...

Två dagar innan julafton slog febern till på allvar för min del, på julaftonskvällen kom prickarna i halsen och på juldagen blev det DRbesök med penicillin som följd. Halsfluss, den 4e i år. Den 4e i mitt liv! Och den absolut värsta! Jag var så svullen och kass i halsen att jag fick ett stort sår på ena mandeln. Min läkare ryggade faktiskt tillbaka lite då han såg det sååå jag gissar att det såg precis lika hemskt ut som det kändes.


Men nu är jag hel i halsen igen, fortsatt ont ja, men inte mer.
Nu är det Tobs-fisen som har feber istället. Asså, den ungen har aldrig varit så lugn som han varit de 2 senaste dagarna   



Robin hänger upp sin julstrumpa på lillejulaftonskvällen...
Några timmar senare sitter han och jag inne på akuten. Men tänk, Tomten gav honom presenter BÅDE på akuten och hemma   






Nästan alla julklapparna är på plats på denna bilden...


 




En väldigt spänd Tobias framför klapparna och granen   


   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards