Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2013

Av Camster - 24 januari 2013 08:30



     
        

Av Camster - 23 januari 2013 21:45


 



Sikken bra mössa Robin har!
Den passar honom, den passar Tobs och den passar mig! Perfa!
Sen måste jag bara tillägga att Tobias blev helt underbart söt på bilden!!! Goa goa onge!   

Av Camster - 23 januari 2013 20:47

Vad ska vi äta ikväll?
Samma fråga vaaarje dag... finns nog inte mkt som är tråkigare än att planera maten som ska intagas i vårt hushåll.
Speciellt med tanke på att en viss Tobias har kommit in i "ååååh måste vi ha det och det", "jag vill inte ha maten" och en massa annat (som jag tyvärr känner igen allt för väl från när jag själv var liten och kinkade med maten...)   

Jag får igen för mina synder nu, den sakern är klar   


Idag orkade jag inte ens tänka på mat såååå det blev att vi åkte till ett gatukök här i stan...


I väntan på mat så började Robin att vara pajas


       


Förresten, ngn som har middagstips till imorgon att dela med sig av?   

Av Camster - 23 januari 2013 14:50



Denna är fullständigt bra! 

Av Camster - 23 januari 2013 08:47


Jag är lite av en Instagram-addict   
Igår la jag upp denna bilden 




En bild som jag själv är väldigt nöjd med pga ljuset.

Snabbt började andra instragram-användare att "gilla" bilden och imorse hade 22 pers "gillat" den.
Visst, 22 är egentligen inte en massa-många men det är nog den bilden som fått mest "likes" av alla jag lagt upp.

 


Följ mig på Instagram    ChicagoCam 

Av Camster - 22 januari 2013 15:45




  Jag lyckades luska ut vad Tobias har skrivit på lapparna...
Kan du luska ut det? Svaret längre ner i inlägget   


 















Svar: Corvette och Viper 

Av Camster - 22 januari 2013 14:00

T.o.m mitt wordfeud-spel ser till att jag får daglig dos av Britney!
Jaaa nästan iallafall   



 
 

Av Camster - 22 januari 2013 10:45



Stackars, stackars politiker som 'tvingades' åka reguljärflyg! Var det en hemsk upplevelse? Drog de hans armar bakom ryggen och tryckte in honom i detta flygplan 'gjort för vanligt folk'? Stackars...

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards