Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2013

Av Camster - 11 januari 2013 14:19


Av Camster - 11 januari 2013 11:43

 

Av Camster - 10 januari 2013 21:33


  Var hemma en kort stund hos min syrra idag för att fira hennes födelsedag.
Dock blev det ett alldeles för kort besök eftersom mina 2 kids var lite trötta efter skol/dagisdagen och att kl sedan blev efter 19 gjorde iiiinte saken bättre   
Men jag hann iaf knäppa lite kort på lille Nellie-fisloppan   

Av Camster - 10 januari 2013 14:23


Kollar runt lite på Hemnet.se då och då för att ja, kolla om hus i kvarteret är ute till försäljning eller bara för att få lite inspiration.
Jag kan säga att detta huset hade jag ICKE köpt! Jag hade inte ens gått på visning! Anledning? 
Kolla vad som sitter i sängen!






Jag har STOR clown-fobi! Även om denna clownen kanske kan klassas som att vara av det lite snällare slaget så nej, icke! Hu!    

Av Camster - 10 januari 2013 09:56


Men oj så lik Robin är mig när jag var i ungefär samma ålder! 
Hoppas att likheterna försvinner under året, annars är det synd om pågen   

Av Camster - 10 januari 2013 07:45

 

Idag fyller min syster åååååår!




GRATTIS GRATTIS i mängder på din dag! Vi ses ikväll! Puss å kram  från Lill-Strumpa   


        




 
  


 



Lite bilder på oss genom åren... som småttingar, på konserter, på fester...   

Av Camster - 9 januari 2013 21:04

Nu är julgrans-liket utkastat. Nerklippt, stoppat i säck och ut med den!
Robin såg först helt förtvivlad ut då B började klippa i granen men när det sedan låg en massa barr som behövdes städas upp, ja dååå lyste ungen upp   

Han plockade snabbt fram sin egna lilla dammsugare och började röja.


     


För att få extra rent så såg han till att koppla sin dammsugare till det riktiga dammsugarmunstycket     


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards