Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under november 2012

Av Camster - 14 november 2012 11:51

Robin är mega-orolig om nätterna... 
Det är ju tuuur att han fick en stor säng så att det är plats till mig i den, det är nu 5e natten som han har kallat "mamma maaaamma" med så pass jämna mellanrum att jag tröttnade på att springa fram å tillbaka mellan vårt sovrum och hans. Jag traskade in till honom med 2 kuddar och mitt täcke i näven. 



Så här glad blev Robin då han fick sin nya säng för typ 2 veckor sedan   


 



Här leker Robin ett rymmande lejon innan vi packar ihop spjälisen för att den senare skulle hämtas av min syrra och hennes sambo. Bebis på G, snart här   


     

Av Camster - 13 november 2012 21:37


Put my face on that tiger-picture och ni har hur jag känner just nu.
Denna dagen har bara varit otur för mig... en massa strul på div sätt...


Började dagen med att komma på att jag hade glömt husnycklar och min plånbok i B´s bil såååå han fick vända och köra hem igen för att lämna detta till mig. Som tur är så hade han inte kommit så långt...
Och dagen slutas med att vi sitter och försöker rädda min (nästan splice-nya) telefon från att dö en alldeles för tidig död. Kort sagt; den har badad idag. Helt oplanerat så hamnade den delvis under vatten.


Så, nu ska jag duscha och gå och lägga mig.
En lite smått "skitdag" idag...
Hej då!
 

Av Camster - 13 november 2012 15:00

Robin är hos mina parents idag och äntligen äter han "som vanligt". 
Så jag tror minsann det blir dagis för denna lilla fisen imorgon 





 

Av Camster - 13 november 2012 14:06

 

Av Camster - 12 november 2012 20:16

         



Det allra sista stoppet på Malmö by light var Caroli Kyrka.
Där inne bjöds det på vattenspel följt av en riktigt cool lasershow!

Av Camster - 12 november 2012 20:10

     

Av Camster - 11 november 2012 21:45

     



Helt klart den coolaste granen jag har sett!!! 

Av Camster - 11 november 2012 20:45



Denna lilla fisunge har munnen full av blåsor :-(


Inte nog med att han legat på 38.5-39.8 de senaste två dygnen, i fredags kväll blossade blåsor upp runt hans mun. Under natten var han sedan varit riktigt, riktigt ledsen och sa 'aj aj'. Som tur är så fick Robin stor säng förra helgen, så jag har sovit bredvid honom 2 nätter i rad nu.
Igår åt han knappt ngt, idag något mer, bl.a varm mat (ngt vi inte fått i honom sedan torsdagskväll)

Jag var iväg till DR med honom igår och han låg på gränsvärdet för att få medicin. För säkerhets skull ska vi på återbesök imorgon... blåsorna är kvar, både i och runt munnen . Ja även på tungan och i svalget. Iiiinte konstigt att han inte har velat äta och dricka kanske...

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards