Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Camster - 26 november 2012 14:45

 

Jag har en ny titel, moster Camilla!

 


Det är jag det! Det skedde för exakt en vecka sedan (på klockslaget nästan!) men pga omständigheterna så har vi legat lite lågt med att skrika ut nyheten.


Men nu är det megaoffentligt, en liten liiiten flicka är född. Min syster har blivit mamma. På ett dramatiskt sätt med akutsnitt då min syster snabbt blev allvarligt sjuk. Som tur är så var hon ändå inne på KK så resan ner till op-rummet var inte så lång för henne    Hennes sambo kom inrusande, stressad som en iller efter att ha kastat sig från jobbet. Men han hann i tid, han var med hela tiden. Jag satt kvar på avdelningen i sällskap med min mamma i spänd väntan. Vi ville veta vem det var som tittade ut men mest var man skitnervös för hur det skulle gå med syrran   


Men som sagt, allt gick bra till slut och här är en bild på lilla fisloppan
En fisloppa som jag inte fått träffa ännu då hon håller till på neo tillsammans med Jessie, och jag vill träffa henne SÅ mkt! 



  Välkommen "Fisloppan". Du har en moster som ska krama daj massa massa, och 2 galna kusiner att röja loss med   



Av Camster - 26 november 2012 14:15

För tillfället är jag och Tobs inne i ett spela Need for speed-"behov".


Varje kväll, efter att Robin är stoppad i säng, så sitter vi där och gasar och bannar poliserna som jagar oss... ja, jag bannar ju över mkt annat också men men    Dock inga fula ord eftersom Tobias är snabb med att säga att jag ska lägga en peng i svärords-burken då   


När vi sitter där så säger Tobias en hel del minnesvärda saker.
När han skäller på poliserna så kan det komma:
- Din mamma äter bara korvar för att hon är så lat!   


Eller den som gjorde att jag nästan vred mig av skratt:
-Du är fulare än din mamma, och hon är JÄTTEful!   


(Såklart tog jag även snacket med honom om att han INTE får säga ngt sånt här i skolan!)





    Min lilla påg som börjar bli stor      

Av Camster - 26 november 2012 09:31

Mamma, gråt inte.
Detta var Tobs' ord till mig då jag satt och bannade mig själv då jag tappade ledningen i gårkvällens omgång av Need for speed.


Skönt att han inte är lika dålig förlorare som jag visst har tendens att vara              














Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards