Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Camster - 14 november 2012 14:54


Häromkvällen satt jag och kidsen och ritade... Jag är verkligen ingen höjdare på att rita    Däremot är jag en fena på att färglägga i målarböcker. Detta är dock inget som Robin tycker är så himla skoj, så jag fick försöka rita lite...  Jag vet inte om Robin ville förbättra mina "teckningar" men efter att jag hade försökt få till hans önskemål om en "pippi" så sa han:
"Keps" och ritade på fågelns huvud och sen sa han "skoooo" och ritade på fötterna   




Sen ritade han till de gröna bladen på min trädstam.

   



Jag tyckte att han lyckades riktigt bra!   



Av Camster - 14 november 2012 11:51

Robin är mega-orolig om nätterna... 
Det är ju tuuur att han fick en stor säng så att det är plats till mig i den, det är nu 5e natten som han har kallat "mamma maaaamma" med så pass jämna mellanrum att jag tröttnade på att springa fram å tillbaka mellan vårt sovrum och hans. Jag traskade in till honom med 2 kuddar och mitt täcke i näven. 



Så här glad blev Robin då han fick sin nya säng för typ 2 veckor sedan   


 



Här leker Robin ett rymmande lejon innan vi packar ihop spjälisen för att den senare skulle hämtas av min syrra och hennes sambo. Bebis på G, snart här   


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards