Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Camster - 3 november 2012 23:54



Liten börjar bli stor, men är liten i stor säng :-) ????

Vi har röjt på Robin's rum idag. Nu var det dags för honom att få stor säng.
En väldigt glad och stolt påg la sig i sin stora säng och sover nu så gott, så gott.

Nu är ju frågan, vad händer imorgonbitti då han vaknar runt kl 6??


Av Camster - 3 november 2012 20:42

Såg du Skavlan igår? Det gjorde jag! Det kunde ju inte missas! Jag menar, både Robbie Williams OCH Jon Bon Jovi!! I was in heaven for a little while :-)

Av Camster - 3 november 2012 17:35

I vårt hus finns det en lekhörna/ett lekrum . Det är oftast kaos i detta område och idag fick jag nog. Fram med plastsäckar och igång. En säck för saker att kasta, en säck för saker att skänka till behövande och en papperspåse med saker att spara tills Robin är äldre...
Ca 2 timmar senare var jag nöjd, för denna gången.

Hur lyckades jag kasta saker utan protester då? Jo, Tobs spelade lite spel och Robin kollade musikvideos med B :-D

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards