Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Camster - 21 juli 2014 15:45



 

Ibland säger folk ngt som får mig till att reagera direkt!
Det är inte ofta men när det sker så blir jag bara så tänder jag till! Som idag...


ALLA älskar sina barn och tycker att de är bäst i hela världen. Så är det och det förstår vem som helst.
Men ngn gräns borde det finnas! Ja, man kan tänka en massa bäst-tankar om sina barn men att säga det rakt ut, gång på gång, nej tack! Sitt inte och säg att ditt barn är såååå klokt och sååå duktigt och klipsk för sin ålder!
Du har ingen J**LA koll på hur MITT barn är, så sitt inte och skryt och "slå dig på bröstet"! Sitt inte och säg att "det beror ju helt på hur man har varit mot barnet" då vi tycker olika om en sak. Nedvärdera inte mig och mitt barn när du inte känner någon av oss! 

     

Av Camster - 21 juli 2014 09:00




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards