Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Camster - 9 juli 2014 14:00


Fototips?
Skulle JAG ha ngt att dela med mig av ang att fotografera? 


Ja kanske... 
En kompis till mig sa häromdagen att jag kanske skulle kunna lägga upp lite fototips i bloggen. Min första reaktion var: "nej nej, jag kan ju inget. Jag bara siktar med kameran och trycker av."

Och ja, jag är fortfarande novis då det kommer till att fixa inställningar av bländare, slutare och ISO utan problem. 
Men jag får ju faktiskt riktigt fina foton ändå... otroligt nog... 

Ja vi får se... kanske att hennes lilla förslag växer sig större i mitt självförtroende ang fotografering...


      

Av Camster - 9 juli 2014 11:04



   

Glöm inte bort att besöka min sida på Facebook   Den uppdaterades igår med en hel del nya foton.



Av Camster - 9 juli 2014 09:58

Denna vecka lånar jag svärfars Ford Mustang och igår var det inga problem att få med kidsen till bilutställningen eftersom jag lockade dem med att VI faktiskt kunde "ställa ut". 
Om man kollar bilden nedan, så ser man vad Tobs tyckte om det hela    Han ville hela tiden stå vid bilen så att folk såg att det var "hans".




 

Av Camster - 9 juli 2014 09:34


Ja... ännu en kväll ute i Lödde bland bilarna...


               

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards