Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Camster - 15 juli 2014 15:04


Jag börjar undra hur trötta ni är på att se alla mina bilfoton   


                      

Av Camster - 15 juli 2014 11:30



På senare tid har jag, tack vare en liten besökskoll här på bloggen, sett att jag har en del utländska besökare!   

 


Fräckt! I am honored! Så igår la jag till en google translate ute i vänstra kanten.
Jag hoppas verkligen att den är till hjälp för er som inte förstår svenska.

 


Ni är hjärtligt välkomna till min blogg!



Lately I have noticed, that I have some foreign readers visiting my blog!

    That´s really cool! Welcome to my blog!!!


I am honored that you visit my blog every now and then!

Yesterday I added this Google translate-thingy as you can see to the left here...


    I really hope that this is helpful for those of you that
doesn´t understand my swedish "gibberish"    

 

 

Av Camster - 15 juli 2014 11:00



Jag blir så trött på mig själv!

En kompis funderar på att hyra ut sin stuga på    Homeaway.se, en sida där man kan leta upp boende världen över. Och vad gör jag? Jo, jag trycker mig in USA - Illinois - Palatine direkt! My home town... 

Nu sitter jag och rotar runt bland hus, stugor och lgh över hela USA typ... även i de minst avlägsna områdena som man inte vill bo i... 
Men, USA är USA för mig... 


              


   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards