Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Camster - 14 juli 2014 15:30



 



Nu finns det äntligen tillfälle för mig att ta mig igenom boken ni ser på bilden.
Jag hade väntat mig ngt speciellt eftersom den har blivit så hypad men jag hade icke väntat mig detta! 


Kapitlet jag läste i förmiddags gjorde mig generad!    Jag kände hur jag blev röd om kinderna... och jag tittade mig runt omkring. Inte för att chansen att ngn skulle kunna läsa mina tankar om vad jag läste men ja man vet ju aldrig   
Och denna boken håller de på att göra film av! Jag vet inte om jag vågar gå och se den faktiskt... jag kommer att bli sååå generad!
Tant-snusk-varning de luxe!



Av Camster - 14 juli 2014 00:57


Borde sova... gör det inte...
Robin fick hög feber idag. Kvällen slutade med att han, antagligen pga den höööga tempen, kräkte ner sig själv och sängen.
Det var en tapper liten man som satt där och småsnyftade när jag rusade in i hans rum.
Lille plutten. Detta var ju också ett sätt att börja sin semester på, tillsammans med pappa och bror.

så ja... jag borde sova. Kan inte.
Klockan ringer om ca 5.5 timme...

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards