Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Camster - 1 juli 2014 21:52


Var på ännu en bilträff idag.
Hade sällskap av Robin, som gick runt med egen kamera och fotade. Ska bli skoj att ladda av och se resultatet på hans foton.


     

Av Camster - 1 juli 2014 15:21


Pga "omständigheter" har jag under söndagen behövt tömma min mobil på foton och filmer. 
Den är nästan 1 år gammal och visar en liten Robin som boxar loss på boxbollen i vårt garage   




 

Av Camster - 1 juli 2014 13:13


Det här med att starta en foto-business... 
Jag vill så gärna! Visst, jag vet att jag inte kommer att bli "fotograf" och jag vet att det inte kommer att bli huvudsysselsättningen i mitt liv men... en liiiiten sysselsättning då? 
Har kollat upp på skatteverket vad som gäller och faktiskt, det ser lovande ut.
Men hur ska jag nå ut till folk? Jag får ju iallafall se till att ragga fler "objekt" att fota... kanske även se till att ta fler porträtt...


Hoppa in på    ChicagoCam´s foto på FB och ta er en titt. Jag uppdaterar med nya foton i princip varje dag. 



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards