Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under november 2013

Av Camster - 4 november 2013 14:15



Jag behöver snart senil-snöre till min mobiltelefon.


   

Av Camster - 4 november 2013 09:37


Ikväll vankas det hockey för min del! 
Det är mååånga år sedan jag var på en match sist. Kan ju bero på att MIF åkte ur Elitserien innan DIF gjorde men se, nuuuu är vi i samma liga igen... Det enda positiva med att DIF är i hockeyallsvenskan och rotar är ju att jag kan se dem live igen!


Frågan är om jag vågar ha min tröja på mig eller om jag kanske riskerar att få en massa elaka blickar och sura kommentarer från MIFfarna?   


 

Av Camster - 3 november 2013 20:56


     


Av Camster - 3 november 2013 18:24


Igår kväll åkte jag för att lägga blommor till min mormor och min farfar.
För en gångs skull var det, om man nu kan säga så, mysigt att gå på kyrkogården. Massor av ljus lyste överallt, jättefint.
Jag passade på att knäppa av några foton men såklart får man inte samma känsla genom bilderna. Och jag måste tillägga att jag såklart knäppte bilderna väldigt diskret och utan blixt för att inte störa stämningen.
Jag la en bukett till mormor och bukett till farfar och klappade bådas gravstenar.

Av Camster - 2 november 2013 18:30



Det finns nog ingen bättre grävhjälp än Morfar!


   

Av Camster - 2 november 2013 17:04


Igår åkte jag och kidsen, i sällskap av mina parents och min syster med familj, till Skånes Djurpark för att vara med på deras halloweenfirande.
Vi köpte en karta som tog oss till 5 olika ställen i parken för att till slutet ge ett lösenord till några spöken. Där fick kidsen vars ett litet "gosedjur" och blev hur nöjda som helst.

Tyvärr började det regna precis då, så vi gick inte hela rundan i parken.



Robin var utklädd till pirat (och hans humör för dagen passade perfekt in på en tjurig pirat!)



 



Tobs var stundtals Dracula. Men mest av allt var han kartläsare och guide. Han berättade lite här å där vad han hade fått vara med om i måndags då han jobbade som djurskötare i parken.


 




Lunchstopp på Björnberget.
Robin busar loss med Morfar.


 




Coolaste sittställningen!


     



Söta, söta Nellie! 

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards