Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Camster - 7 november 2013 12:45


Tidningen Mama har på sin hemsida Mama.nu, lagt upp en lite rolig lista på 29 ursäkter  som barnen kan komma med för att inte gå till sängs. 

Ojojoj vad jag känner igen MÅNGA av dessa på listan! 

  • Jag är törstig
  • Jag är hungrig
  • Jag behöver kissa
  • Jag glömde att berätta detta... (och så ser man hur de börjar tänka för att komma på ngt att säga)
  • Jag måste krama dig en extra gång.

Men den bästa kom väl ändå denna från Tobias då han var 3 år:
"- Mamma. Mamma.. jag är ledsen.
- Är du ledsen?
- Mmmm...
- Varför är du ledsen Tobias?
- BarbarFlink säger bajs till mig.
- Vad sa du??
- BarbaFlink säger bajs till miiig."

 

     

 

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards