Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Camster - 11 november 2013 22:15


Fick ett ryck efter avklarad middag.

Fram med en träbräda i "bra" format, en handduk som stoppning, tyg och rep. Här skulle byggas en anslagstavla till Tobs.


 



Så ja, efter en del skjutande med spikpistol så blev det hur fint och bra som helst.
Drog ett snöre fram å tillbaka i "okontollerat mönster", detta snöre ska vara det som håller sakerna på plats.



 



Sköt fast snöret på baksidan så att det hålls spänt...


 





Tadaaaaaaa! Monterad och klar på Tobs rum! Jag är nöjd!



 




Jag fullkomligt älskar denna fredsduva med dess text som Tobias gjort i skolan.
De har läst om barns rättigheter och det gör ont i hjärtat när jag läser texten.

ALLA barn har rätten, men alla barn känner inte så... hemska tanke!


 

Av Camster - 11 november 2013 21:00


Det har skett stora affärer i Robin´s rum ikväll.


Det fanns meny. Det fanns stol att sitta på. De som jobbade i köket hade keps på sig (för man har mössa på huvudet när man lagar sälj-mat - sa Tobias)



   

   

 


Det gick en HEL kväll utan att de bråkade! Utan att de ens kivades!
Snacka om skillnad, med tanke på helgen vi har bakom oss. De har legat i luven på varann konstant typ... eller oss... med denna kväll har bjudit på luuuuugn   

Av Camster - 11 november 2013 20:35


Det är en ära!


Idag blev en av mina foton på Instagram utvald för att visas i en fotogrupp! En fotogrupp med 1585 följare och där ALLA ser MIN bild! Mitt foto liksom!    Följ mig, du också! ChicagoCam  , det är mitt instagram-alias!

49 min efter att gruppen delade mitt foto, så har 113st än så länge "gillat" min bild!

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards