Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under november 2013

Av Camster - 17 november 2013 21:18


Gjorde ett recept ur Tobs alldeles egna receptbok idag. 
Eller ja, HAN har inte skrivit den men han han fått den   


Vi gjorde spett med marshmallows och frukt, doppade i smält choklad. Det var lätt att göra, båda kidsen var ivriga med att doppa och så... efter en stund i kylen så smakade vi och det var ganska gott. Äpplen med choklad på var riktigt smarrigt... men jag tror inte att ngn av oss åt upp vad som fanns på spetten. Det blev "lite för mkt" om man säger så... En riktig jäkla sockerbomb!
Och nu sitter jag och mår illa    Braaa där liksom! Tror minsann jag ska ta mer frukt nästa gång! Men idag fick Tobs bestämma vad som skulle på spetten eftersom det blev premiär-fixandet!   


       

 

 

Av Camster - 17 november 2013 21:07


Tog en fotorunda till Emporia i MLM idag.
Får dit en dag i lugn å ro... och ta fotona "som jag hade tänkt mig".
Men här kommer ett gäng från idag iallafall   


                       

Av Camster - 17 november 2013 17:45


KRYSS I TAKET och lite till! 
Jag, Camilla, gillar en låt av Mando Diao! Trodde aldrig det skulle ske... 
Visst den är ju gammal vid detta laget men... hivar in den ändå!


Av Camster - 15 november 2013 13:39



Tyvärr ingen färdig video till denna låten... så denna får duga.


Eminem ft Rihanna - The Monster


Av Camster - 15 november 2013 09:59


Björn har varit bortrest några dagar så jag och kidsen har slagit till med lite extramys om kvällarna.


Robin hjälpte mig med att fixa delar av gårdagens middag. Världens bästa hjälpreda, helt klart!


 



Efter middagen var det dags för film. Jag passade på att ta mig en snabbdusch och när jag kom ut så hade kidsen bäddat ner sig så mysigt i soffan   


 

Av Camster - 14 november 2013 10:07



Glad lill-fis äter gottis på FarsDag-firandet hos mormor och morfar.



 



Fin mustasch fick han också   

 

Av Camster - 12 november 2013 10:02


Kuuunde ju bara inte låta bli att hiva in denna... den är klockrent bra!



 

Av Camster - 11 november 2013 22:15


Fick ett ryck efter avklarad middag.

Fram med en träbräda i "bra" format, en handduk som stoppning, tyg och rep. Här skulle byggas en anslagstavla till Tobs.


 



Så ja, efter en del skjutande med spikpistol så blev det hur fint och bra som helst.
Drog ett snöre fram å tillbaka i "okontollerat mönster", detta snöre ska vara det som håller sakerna på plats.



 



Sköt fast snöret på baksidan så att det hålls spänt...


 





Tadaaaaaaa! Monterad och klar på Tobs rum! Jag är nöjd!



 




Jag fullkomligt älskar denna fredsduva med dess text som Tobias gjort i skolan.
De har läst om barns rättigheter och det gör ont i hjärtat när jag läser texten.

ALLA barn har rätten, men alla barn känner inte så... hemska tanke!


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards