Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under juli 2013

Av Camster - 5 juli 2013 11:08

   Jag är så sjukt trött idag. Ögonen går fullkomligt i kors (inte bra då man på jobb måste stava rätt för att supporten ska förstå vad kunderna behöver hjälp med...)
Jag blir snart beroende av druvsocker! Dock har de inte hjälpt ännu... hur många vågar man trycka i sig under, låt oss säga, 2 timmar?



Av Camster - 4 juli 2013 22:08


Idag hängde Robin ut en av alla sina nappar på dörren. Under natten kommer napp-trollkarlen och trollar om nappen till en present :-)

Av Camster - 4 juli 2013 11:00

Två kepsar mååååste ju bara vara bättre än en      


   




Tobias ville ju inte vara sämre... han drog till med 3 kepsar!


 

Så ja, en bra och knasig morgon hemma hos oss   


Av Camster - 4 juli 2013 09:32

La upp en bild på instagram igårkväll och snabbt börjades det fylla på med "likes"   

Följ mig på ChicagoCam Instagram



   

Av Camster - 3 juli 2013 13:28


  

Händer inte mkt här just nu... jobb, jobb och jobb... jobbar lite extratimmar då å då pga semestertider.


Igår jobbade jag visserligen vanlig tid men shit vad jag däckade på kvällen. Jag nattade Robin vid 1915 och efter 2 lästa böcker så somnade han... och jag också! 
Jag vaknade runt 2130tiden och då hade B tydligen varit uppe en gång och försökt väcka mig... det gick ju sådär   

Jag reste mig upp, fixade mig på badrummet och gick in och la mig i min egen säng. Sovit runt 11 timmar, känns bra! Men seriöst, ska jag behöva lägga mig runt 1930 varje kväll??   





Av Camster - 1 juli 2013 18:54

Äntligen!
Mitt objektiv var med om en olycka för ett tag sedan. Björn har räddat det två gånger, men tredje gången ville den inte längre.
Sååå idag fick jag hem ett nytt objektiv! Kameran är hel igen! Jag är hel igen!

Av Camster - 1 juli 2013 13:18

 

ÄNTLIGEN har vi golv i badrummet! Jag börjar se ett slut på kaoset... visst, mkt kvar men ändå... nu byggs det hela upp, istället för att rivas ner. Jag är så väldigt-hemskt-oerhört-överväldigande-massa trött på skiten!




Av Camster - 1 juli 2013 09:58


Igår skulle jag och Tobs hämta mat i stan... när vi kom på gågatan så fanns det massa skum där. Tobs blev helt till sig och vi trodde att ngn hade tvättat sin bil. Men se, när vi kommer längre fram så möts vi av detta:

 


Tobs var ju inte sen med att leka loss med skummet   


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards