Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Camster - 16 juli 2013 15:15

Igårkväll fick jag chans att tanka kärlek från kidsen.
Först var vi ute en liten stund, där mestadels jag och Robbie busade på studsmattan...
När vi sedan gick in och hamnade i soffan, så satte jag mig mellan kidsen... Höll han med Tobs, medan Robin lutade sig mot mig. Det tog kanske 2-3 minuter, sen snarkade han fint   
Så, det vara bara till att bära upp honom till hans säng och säga God Natt. Kl var då lite efter 18...


 


När jag sedan skulle gå till sängs, ville Tobs somna hos mig. Medan jag var och borstade tänderna så pifflade han till lappen nedan   


 

Jag får bevis på bevis på att jag är en bra mamma... även om man stundtals tvivlar på det själv...




Av Camster - 16 juli 2013 10:54

Igår kom familjen och hämtade upp mig på jobb för lunchdate.
Det blev MAX, bra ställe med tanke på "barnvänligheten". Efter maten blev det fullt ös i hoppetornet.
Robin skulle kunna bli en film-pajas och Tobs lite av en stuntman.




 
 

Av Camster - 16 juli 2013 08:46


Jag blir bara så trött... asså seriöst!  "Annat?" 
Töntiga Sverige!!!



 

 


Man ÄR vad man är, oavsett hur man känner sig. Jag menar, det är bara till att titta mellan benen så får man snabbt, klart och tydligt reda på vad man ska svara på frågan!


Ska jag dra mitt tänkande längre så:
en kille som opererat sig till tjej är då TJEJ. En tjej som opererat sig till kille är då KILLE! 
Så! Tillräckligt klart nu? Gör det inte svårare än vad det redan är! Schysst att börja kalla personer för "annat" liksom.

 


Jag är trött på hela "hen" och "annat"-debatten!


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards