Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Camster - 5 juli 2013 13:35

 

VAR tar tiden vägen?


Idag lämnade jag för sista gången RobbieRob på "lilla dagisavd". Efter sommaren ska han alltså gå på "stora avd"! Vänta nu här! Vad hände? Denna gången har jag ICKE hunnit med! 
Det var annat när Tobs började på stora avd, jag menar, då var han t.o.m storebror! Visst, han flyttades upp ett år senare än Robin pga dagisrenoveringen, men ändå! STORA avdelningen liksom! Ett år närmare skolan! 
ÅNGEST för mamman i hushållet!



Lilla Lilla Robin, inte ett år än då denna bild togs   


 

Av Camster - 5 juli 2013 11:08

   Jag är så sjukt trött idag. Ögonen går fullkomligt i kors (inte bra då man på jobb måste stava rätt för att supporten ska förstå vad kunderna behöver hjälp med...)
Jag blir snart beroende av druvsocker! Dock har de inte hjälpt ännu... hur många vågar man trycka i sig under, låt oss säga, 2 timmar?



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards