Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Camster - 17 juli 2013 22:41


Ok ok, inte riktigt publicering, men två foton som jag skickade in till Aftonbladet finns nu att beskåda på deras hemsida.
Eftersom jag just nu bloggar via mobilen,
så kan jag inte länka, men här är fotona iallafall :-D

Av Camster - 17 juli 2013 21:42


Kom hem sent (för att vara jobbedag) och mötes av 2 glada barn som tydligen saknat mig hela dagen!
Björn påstår också att han saknat mig, men den biten vet jag inte om jag kan tro på...   


Iallafall, jag hann komma in genom dörren och sen var det snack om att cykla och åka sparkcykel. Sååå, bara till att byta skor och ut och traska i det fina vädert. 
Robin trampade på riktigt bra på sin cykel. Tobs, ja han gjorde div olika tricks hit å dit...


   



Underbara söta goa lilla Tobias!   Hur blev du så här stor? När skedde detta? Tror visst att vi har räknat fel på din ålder, du ser mer ut som 10 istället för 7 år     

           




Av Camster - 17 juli 2013 16:27


Denna bilden ska jag hålla i minnet en stund nu på eftermiddagen... 



 


                                                                                                                                                                    





Av Camster - 17 juli 2013 13:50


Så här fina bilder blir det när RobbieRob ska ge sig på att fota med min mobil... 
Ni anar mig mellan hans fingrar   



   


Sen fick jag en "mindre bra" bild på honom när han attackerade mig på studsmattan   


 



Av Camster - 17 juli 2013 12:00



No regrets


Absoluta favvon!!!


Av Camster - 17 juli 2013 09:15


Jag blir "lite smått" irriterad på Aftonbladet´s artikelserie, "En vecka med döden".

Den handlar om dödstraffet som tillämpas i USA, mestadels Texas dårå...


Igår var det en "snyfthistoria" om en kille som skulle avrättas...Och idag står det med stor, fet text "John blev dödad av USA". Snack om att hans fru, som han aldrig har träffat mer än genom en ruta", är sååå ledsen över att han ska dö. En s.k brevvänsfru...


Okej, okej. Ska vi gå in på detaljerna nu? Han är dömd för mord. 
Han och två kompisar smög, maskerade, in bakhållet till ngt nöjesställe där alla beordrades att sitta still och ge dem sina pengar. En kille (2barnsfar) försöker avväpna John men blir då skjuten, 3 gånger, i bröstet och dör. En kvinna blir också skjuten, dock överlevde hon. 


Visst, många tycker att dödstraff är fel och så får man tycka MEN gör ingen förbannad snyfthistoria av det hela!
Och vadå "dödad av USA"?! Ska vi känna empati för honom och hat mot USA? Ja, det låter ju vettigare!   


  




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards