Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Camster - 15 juli 2013 17:30

     




Fotat 130714 



Av Camster - 15 juli 2013 15:45


Glömde lägga ut dessa bilderna i fredags sååå här kommer de...


Det är rolig med ett bord som man kan höja/sänka genom att trycka på knappar   




Det är bra att vara liten. Då kan man sitta i rec-disken och använda sig av mammas skrivbord   

        



Robin blev hämtad runt 1145 och den sista kvarten märktes det att han var i behov av sin "power nap".
Han öppnade alla dörrar till skåpen vi har i "repan", började leta efter Maria (min kompis som även jobbar här). 
Sen fick han för sig att lägga in papper i skåpen, stänga dörrarna, öppna dem igen och ge tillbaka papperna till oss... 


 

Av Camster - 15 juli 2013 11:00

 

 

Woop woop! 


På lördag är det dags att se Robbie Williams!



Let me entertain you





Advertising Space





Candy




She´s Madonna  





Goin´ crazy - bara för att han är så bra på att bjuda på sig själv





Totally amazing!!! Längtar till Lördag!!


Av Camster - 15 juli 2013 09:13


Igårkväll var jag och Tobs och hälsade på Nellie (med föräldrar  )
På vägen hem stannade vi till så att jag kunde fota lite av solnedgången.
Tobs ville också testa min stora kamera och här är några av hans bilder   



       

 
Hela tiden då han fotade, så kommenterade han sin tankebana om bilderna   
Vem vet, jag kanske har honom som min kollega snart   




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards