Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2015

Av Camster - 14 januari 2015 09:22


Igår hade Tobs sin första lektion i simklubben i stan.
Och sikket pass sen! Heeelt annat mot simskolan! Det var en trött men riktigt nöjd påg som åkte hem efter en timmes simmande. Nu är det sim 2 dagar i veckan som gäller och han är redan taggad för söndagens pass.

 

Ganska roligt att se att han för mindre än ett år sedan inte vågade sig på att simma utan armpuffar men nu simmar han som om han var född för vattenlivet. Ryggsimmet igår fixade han utan några som helst problemas!

 

 

 


Av Camster - 13 januari 2015 13:47


Ingen tid att blogga... så en liten rolig bild istället!


 

Av Camster - 12 januari 2015 09:39


Ungarna kom snabbt ur sängarna imorse, som de har längtat efter dagis och skola   
Jag har sovit kanske 3-4 timmar inatt, mestadels pga en Tobs som inte kunde somna... suck... när jag till slut fått honom till att somna i min säng, så ledde jag honom (sömngåendes) in till sitt rum.
Sen dröjde det kanske 30 min så kom Robin istället och la sig... 


 

Av Camster - 11 januari 2015 00:00


           


Kvällen spenderade vi på Emporia där vi såg 7Dfilm och käkade på Jensen´s. Jag och Tobs tog även en liten runda uppe på taket... i stormen. Låt oss säga så här, det blåste, kraftigt!



Av Camster - 9 januari 2015 15:15


Mmm... har gett mig på lite mer redigering.
Tog fram lite mer orange i bilden... vad tycks? Ser det bra ut eller ser det bara fejkat ut?


 

Av Camster - 9 januari 2015 12:30

Igårkväll låg jag och Tobs och kollade foton och klipp i min mobil. Hittade bl.a detta 

Filmat i somras när jag passade mina föräldrars hundar.
  



 

 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards