Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Camster - 8 januari 2015 13:42


Mellan samtal och mail här på jobb, så sitter jag och fnular lite på upplägg inför bröllopsfotograferingen som jag ska ha i augusti. Vad ska jag ha med mig? Hur ska jag lägga upp det hela?
En del att checka av med paret innan jag planerar vidare känner jag   Hur mkt tid ska läggas på fotografering innan cermonin? Vilka bilder vill de absolut ha i sin samling? Hur mkt ska jag "smyga" runt och fota i kyrkan? På festen efteråt? 

Både jag och B har roller under detta bröllop, vad ska vi med barnen...? Jag får ha de som fotoassistenter     
Jaja, man kan ju inte säga att jag inte är ute i god tid med att planera iallafall   


 


 



Av Camster - 8 januari 2015 10:41


Tillbaka på jobbet efter 3v semester.
Sov kanske 3 timmar inatt... en del springande på kidsen men även en del tankar som snurrade runt för min del... skrev ett inlägg i ren frustration runt 3tiden inatt men tog bort det imorse... för många hade nog undrat vad det hela handlade om... 


Skönt att vara tillbaka på jobbet men ser inte fram emot ekorr-hjulet som börjar på måndag med dagis/skol-hämtning/lämning och "vad ska vi ha till middag?"



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards