Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Camster - 9 januari 2015 15:15


Mmm... har gett mig på lite mer redigering.
Tog fram lite mer orange i bilden... vad tycks? Ser det bra ut eller ser det bara fejkat ut?


 

Av Camster - 9 januari 2015 12:30

Igårkväll låg jag och Tobs och kollade foton och klipp i min mobil. Hittade bl.a detta 

Filmat i somras när jag passade mina föräldrars hundar.
  



 

 

Av Camster - 9 januari 2015 10:30


... man kan fynda riktigt bra på en rea.
Denna jackan fick jag med mig hem igår från H&M. 100 pix för en perfa höstjacka till Robin att ha nästa höst (ibland är jag väldigt långt framme i min planering)
Han har haft en liknande, bara annat mönster, och den var hur bra som helst. 



Fynd fynd!


 




Jag gillar när man får en överraskning som är SÅ rätt!

 

Igår kom familjen förbi på jobb och lämnade en ny digicam i pocketformat till mig!

B tyckte att vi behövde en ny nu när den som barnen har använt har gått hädan. Så, kidsen får ta över den pocketcam som vi använder nu (eller rättare sagt väldigt sällan) och jag kan börja lära mig den nya!   



Av Camster - 9 januari 2015 09:24


En dags jobb och poff, nu sitter man bandagerad och med morfintablett i kroppen.
Har sovit som en kratta inatt pga värken...


     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards