Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Camster - 23 januari 2015 13:57


Mina kids vill oavbrutet höra denna i bilen!
Ja, det är ju inte som att jag klagar precis   
Det bästa var imorse, Robin sa "mamma det är du nu som sjunger" när Brittan började sjunga sin del. Gött, jag kan gärna vara Britney! 


Av Camster - 23 januari 2015 10:04



Min hemsida för ChicagoCam´s foton är klar... men jag vågar inte lägga ut den! 
Gah! Många av bilderna har de som följer mig på FB redan sett, och ja även de som följer bloggen, så jag vet egentligen inte varför jag är nervös för att offentliggöra den... Kanske för att jag är rädd för att sidan ska vara för "enkel och tråkig"?
Tanken är ju att den ska hålla sig stilren så att bilderna poppar ut till besökaren men ja...   
Jag får fundera här under dagen... fylla på med lite fler foton... 
Vad är egentligen tanken med hemsidan? Jo, jag vill ju nå ut till fler, kanske en av 1000 besökare skulle vilja beställa ett motiv? Kanske en av 1000 skulle vilja boka en fotografering? Det hade ju varit en idé att lägga ut att jag söker "modeller för fotografering" och att man då kan få själva fotograferingen gratis medans man får betala för framkallade foton... Mmm... vi får se... 



 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards