Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Saknar som F*N!

Av Camster - 10 september 2014 15:15

GAH vad jag saknar USAtiden. Mina föräldrar kommer säkert att sucka när de läser detta...  


Häromnatten drömde jag att jag äntligen fick chans att visa mitt Chicago för mina föräldrar och min syster... (av ngn anledning var det bara de som var med i drömmen...) 
Jag kom så långt i drömmen som att jag och Jessie var högst upp i Sears Tower    och tittade ut över ett dimmigt Chicago, over the rooftops. 
Jag önskar att jag hade fått ta min familj till Chicago, och visa dem allt det som jag berättade om för dem då jag bodde där. Sånt som de var tvugna att lyssna på och kanske bli uttröttade eftersom de egentligen inte hade en aning om vad jag babblade om... men det förblir väl bara en önskan... 


Hittade denna bild i mitt Instagram-flöde och hjärtat stannade till en sekund. Fina, fina Chicago   


   

 
 
Ingen bild

Mamma

10 september 2014 20:30

Ingen suck :-) Förstår dig, du hade längtat så till den dagen du skulle gå ombord på flygplanet som skulle ta dig till din dröm! Vi såg kanske ut som fågelholkar när du satt och berättade och berättade OCH berättade, men när du gjorde det så kommer jag ihåg glädjen i dina ögon, då visste jag att det hade varit värt 1 år av undran hur du mådde, hur du hade det, att inget hemskt skulle hända dig, ja om du visste hur mycket tankar som gick runt i mitt huvud under ditt år i USA, och hur glad JAG var när du kom hem.
Jag håller med dig, hade varit roligt att få se "ditt" USA! Vi får se till att vinna mycket pengar så den resan blir av. Jag älskade de 3 veckorna då vi gjorde vår resa till Florida. De 3 veckorna kommer alltid finnas som det stora äventyret, och du var i USA ett HELT ÅR!

Camster

11 september 2014 09:22

Tänk dig att jag nu pratar med en gnällig barnröst ;)
"Meeen mamaaaaa, JAG vill också visa USA för er precis som Jessie fiiiick juuuuu"
:-D :-D :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards