Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Camster - 20 september 2014 23:00


Började dagen med att åka på stor barnloppis i Marieholm tillsammans med min syster. 

Vi kom dit ca 40 min innan de öppnade och kön ringlade sig redan då lång runt byggnaden    Jag fasade lite för hur det skulle bli där inne, skulle man behöva putta bort folk med sina armbågar? Nej se, inga probs! Både jag och Jessie hittade perfa vinterkläder till kidsen till perfa pris! 



Skidsetet till vänster på bilden kostade 250 kr, och då var det heeela sättet, i Everest! 
Overallen till höger kostade hela 50 kr och den var helt ny! Med lapp kvar från affären å allting!  

  FYND!    


     


Vinterstövlar till Robin, 30 kr 

 


Lite tröjor till Robin... 5-10 kr/st

 


Till Tobs... 1 kr för vita tröjan... 10 kr för gula tröjan och 15 kr för shortsen. 
Ett par shorts som jag bara inte kunde låta ligga kvar efter att jag såg att nr 23 stod på benen!

 


People, U know me    Nr 23= Michael Jordan, Chicago Bulls. 
Camilla    Michael Jordan! 


 



Just det... ett par termobyxor till Robin för 40 kr och värsta fyndet nr 2, en snygg overall i ett tyg som ser ut som jeans, dock behövs en ny dragkedja. Men hej, att köpa den för endast 20 kr kändes som ett "I had to". Dragkedje-fixaren, see you on monday!


 

Av Camster - 20 september 2014 22:34


Sitter nu helnöjd efter en perfa födelsedag! 
Jag som inte vill fira min dag egentligen men jag valde att ha en riktig day with my family.
Det blev först Flygplan 2 på bio (premiäsbesök för RobbieRob på bio!) och efter det så blev det sååå klart middag på Friday´s!

När vi kom hem satte vi oss alla i soffan och tittade på Frost som började på tv och nu... nu är kidsen i säng... jag sitter nöjd och trött och ska snart gå till sängs.


 

Det är sällan jag har varit så här glad och nöjd efter en avslutad dag.



Av Camster - 20 september 2014 13:30


         

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards