Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under januari 2014

Av Camster - 26 januari 2014 10:38


Idag återhämtar vi oss, jag och Robin.

Igår åkte han och jag på magsjukan som Tobs hade i torsdagskväll.
Tobs hade två kalas inbokade denna helgen men de har vi fått avboka :-(
Nu väntar vi bara på om B får samma sjuka eller om han klarar sig...

Av Camster - 23 januari 2014 15:30

Satt och kollade igenom min gamla blogg   för en stund sedan och hamnade på detta inlägget   
Jag satt och garvade för mig själv. Hahah Robin var SÅ liten och SÅ nöjd  


Nu när jag har tittat igenom de gamla inläggen så blev jag sjukt sugen på att göra en ny fotobok! Jag har ännu inte gjort ngn till Robin.Och till Tobs har jag bara gjort 3 st. Dvs jag har stannat på när han var 1½år   

Bilden nedan är en printscreen så den funkar inte att trycka på   


 

Av Camster - 23 januari 2014 14:30


Älskar låten! 
Väntar på videon... 

denna får duga så länge...


Av Camster - 23 januari 2014 11:45


Jag är ständigt uppkopplad... Och den har gjort nytta. Nackspärren har gått över till nack/ryggont. Jag är alltså böjbar i nacken idag! Ingen trafikfara längre!   


 



"TENSTranskutan Elektrisk Nervstimulering, är en metod för smärtlindring som bygger på stimulering med svaga elektriska strömmar. En batteridriven apparat överför via ledningar ström till plattor som sätts på kroppen. Metoden används vid både akuta och långvariga smärttillstånd."



Jag fick även B till att handla en nackmassage-mojäng igår och den har också gjort sitt   
den blev väldans så poppis hos kidsen igårkväll... får se om jag får chans att använda den innan de går till sängs ikväll eller om det blir de som sitter där i soffan och har den på axlarna   

   Jula.se

Av Camster - 21 januari 2014 15:00


Hostade huvudet av mig i förmiddags... har nu skitont i nacken... Ja ni kan ju tänka er så snygg  jag såg ut eftersom jag hostade så jag nu har nackspärr som resultat. 


   Well well... Hivar in lite foton från ngn av våra somrar på Jylland... Fotofingrarna kliar!



     

Av Camster - 21 januari 2014 09:32


Någon som vet ngt bra "ödeställe" där man kan gå in och fota och upptäcka? 



     

Av Camster - 20 januari 2014 22:54


Senaste tallriken gjord i Camilla-design.

Av Camster - 18 januari 2014 23:15


Det är aldrig fel med att bli bjuden på god mat. Och det är aldrig fel att bli bjuden på mat på TGI Friday´s! 
Och det är aldrig fel med med trevligt sälle heller!


Mina parents bjöd mig och syrran med familjer på Friday´s ikväll. Need I say more?    



KnasRobin i slutet av besöket... glad över att äntligen ha fått en ballong.

 



Och duktiga Nellie som satt så fint och käkade sin pasta med köttbullar.   


  



Tobs var ju såklart också med men han fastnade inte riktigt på bild.   



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards