Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Camster - 4 januari 2014 23:30


Eftermiddagen bjöd på en fotorunda i Västra Hamnen, MLM.
Det var något kyligt såååå nu har jag ytterligare en anledning till att jag vill åka dit igen   



Kom förbi ett hus med gula lådor på väggen. Det visade sig vara ett P-hus med naturtänkande, dessa gula fågelholkar ska, enligt hemsidan, "bidra till utvecklingen av flora och fauna i området".



       

Av Camster - 4 januari 2014 22:24


Tog mig en tur på löparbandet ikväll... Kom på att bästa sättet för mig att hålla inspirationen till att fortsätta i 30 min var att ha Britney´s videos framför mig. 
Såååå, dessa kommer att rulla om å om å om igen hädanefter... 








Och den bästa låten av alla som kickar igång mig...






I wanna be like Britney 

Av Camster - 4 januari 2014 00:15


Jag försöker "hårdträna" Robin då det kommer till bokstäver och siffror.
Han räknar kanon från 1-16 sen ballar det ur lite meeeen han har iaf stenkoll  långt. Dock är man lite bortskämd med hur bra Tobs var på att räkna och prata i den åldern meeeeen "man ska inte jämföra barn"...   



Vid kvällens nattning övade vi ord, djurnamn och siffror. Och släktingarnas namn.
Han frågade sig själv;
- Vad heter pappa? Björn. I U ÖÖÖÖ 15 16, så!


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards