Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Camster - 16 januari 2014 22:44


Så här såg det ut tidigare ikväll. En liten Robin hade bäddat ner sig i soffan och tittade på Bilar ?

Undrar hur han reagerar imorgon då han ska se Blixten, Bärgaren och andra från filmen då vi ska på Disney on ice i Malmö :-)

Av Camster - 16 januari 2014 08:17


Igår vid nattning så blev Tobs plötsligt väldigt kramig och sa att han aldrig ska lämna mig.
Meddetsamma kände jag hur jag blev lite stel... vad är det nu han går omkring och funderar på i sitt lilla huvud?


Stunden efter säger han: 

- Mamma, när du är död och ligger i graven, så vill jag också ligga där med dig.


Ja vad säger man på en sådan sak?! 
Jag sa något om att han inte ska tänka på sånt nu, att han får se hur det är när han har egen familj med barn som han älskar mer än något annat... Då blev han lite ledsen och frågade om vi inte kunde ha en familjegrav eftersom han verkligen vill ligga där hos mig... och så hade han en liten smårolig förklaring på vad han skulle göra om hans fru absolut inte kunde tänka sig samma sak som han. Men den förklaringen tar vi en annan dag   


Oj... oj... oj. Tunga tankar från en sån liten påg. Ja, i detta sammahanget så är han liten. Han ska inte behöva deala med såna tankar nu ju! Han har visserligen tänkt på detta redan när han var lite över 3 år... då var det vid en nattning som han blev jätteledsen och grät då han sa att han inte kan leva utan mig!      


Goa lilla påg!    Du ska tänka på roliga saker som vad ska ske till helgen? Vad ska du å pappa göra imorgon när jag och Robin ska till Disney on Ice? Vad ska ni göra i skolan idag? Vad ska vi göra i sommar? SÅNA tankar ska gå igenon ditt huvud, inte tunga saker som döden...


På natten hade jag svårt att sova, så jag smög först in till Tobs och låg bredvid honom en stund. Jag fick mitt vanliga lugn i kroppen. Han är min medicin.
Efter det smög jag in till RobbieRob och där kom jag på mig själv att ligga och stor-le bara genom att titta på honom. Kommer Tobs att tänka likadant om typ 10 år? Kommer jag att göra samma sak då, smyga in till kidsen på nätterna för att titta på dem en liten stund? Only time can tell...



Jag och Tobs... Tobs och jag...   

       



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards