Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Camster - 7 januari 2014 19:30



         


Ser fram emot våren och sommaren då jag kan ta lite mer "kontrollerade" foton, d.v.s när det inte är så snorigt kallt. Och lite mer sommar-ljus på bilderna hade också varit trevligt   

Av Camster - 7 januari 2014 14:53


Fotorundan i Västra Hamnen i helgen, bjöd på ett nyhets-hus. Nämligen den husbåt som i somras kantrade   i "kanalen".

Nu är det visserligen inte mkt kvar av det som en gång var en husbåt, men det känns skumt att hela huskroppen kunde brytas loss från "underredet"!


         

Av Camster - 7 januari 2014 10:43


Ibland läser man ett blogginlägg som nästan tar luften ur en... 

Igår kom jag över ett sådan inlägg... skrivet av en 3barnspappa... Ang hur vi föräldrar agerar mot våra barn och just i detta fallet när vi är irriterade/arga på barnen... 


Det är inte alltid jag är mot barnen som jag tycker att jag bör vara.
Dock har jag, sedan Tobs varit liten, varit noga med att prata och förklara saker å ting. Om varför man inte får göra si eller så, varför det blev som det blev o.s.v


Läs inlägget    Förbannade unge   och fundera ett tag på hur du agerar mot ditt/dina barn.

Ibland agerar man mot sina barn på ett sätt som man aldrig skulle ha agerat mot en vuxen. Hur kommer det sig? 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards