Direktlänk till inlägg 30 januari 2014
SJÄLVKLART är det dåligt av oss (företaget jag jobbar på) att vi inte har återkommit till en kund, som mailade till oss för 2 dagar sedan, vars mail vi aldrig har fått!
Jag menar, detta borde vi ju ha vetat. Vi borde ju ha anat att just den kunden faktiskt mailade oss. Det borde vi ha koll på.
Detta är ju bara för dåligt!
Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 |
3 | 4 | 5 |
|||||
6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 |
12 | |||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|||
20 | 21 | 22 |
23 | 24 |
25 |
26 | |||
27 |
28 | 29 |
30 | 31 | |||||
|