Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under maj 2013

Av Camster - 4 maj 2013 16:00

Fixat i trädgården. Så mkt som man nu kan med en arm. Att köra med Högtryckstvätten på plattorna på framsidan, det fixade jag iaf. Med snygga nerstänknings-fläckar lite överallt. Eller, mkt på vissa ställen, mindre på andra

Av Camster - 4 maj 2013 13:45



   

    

Av Camster - 3 maj 2013 22:25



Vårt avslut på jobbeveckan i bilder...


Vi köpte med oss mat och käkade den på utsiktsplatsen vid Öresund.
Robin blev eld å lågor när han såg båtarna ute i sundet.


 




Efter middagen tog vi en promenad ut på piren... eller vad det nu är för ngt... Där stod en hel del folk och fiskade. Hur mysigt som helst!
   




Robin gillade nog det lilla "äventyret". Han sprang hela tiden omkring och nynnade   


 




Robin ville fota... 

   



Den icke så fredliga Herr Svan som jagade bort ett annat svarpar i sundet...

   

Av Camster - 3 maj 2013 10:21


Varje onsdag sitter jag klistrad framför tv´n för att spana in Chicago Fire!   
ÅH som jag älskar denna serie! Dels för att den utspelar sig i "my hometown" Chicago... men även för en doffsing i mega-klass; Severide (i serien)


Kommentarer överflödiga!!! 


 



Av Camster - 3 maj 2013 09:19



Ska vi sätta en kr eller 50 på att familjen på ngt sätt blir straffade för att de "la sig i"?   
För att de "tog lagen i egna händer"? För att de "gjorde polisens jobb"?
Ja men Sveriges patetiska rättssystem så får de säkert någon "knäpp på fingrarna"


 

Heja familjen, säger jag! Jag hade nog ryckt den där "mannen" lite i håret innan jag hade ringt till polisen   


Av Camster - 2 maj 2013 22:02


Ikväll blev det att jag nattade båda kidsen
Jag hade turen att de somnade bredvid mig medan jag fortfarande låg kvar i respektive barns säng.
Underbara känsla. Ro i själen för en liten stund.

Trots att Robin just nu är inne i en sju-jäkla trots-period och Tobs verkar ha glömt innebörden av ordet 'nej', så är de ganska goa ändå ;-) Skitungarna ;-)

Nu ska jag gå och lukta lite på dem innan jag själv somnar.

Av Camster - 2 maj 2013 15:04


Valborgs-firande vid Trollsjön, Eslöv


         

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards