Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Camster - 24 maj 2013 16:46

Efter jobb ska jag susa iväg och träffa resten av la family för att fixa ett skrivbord till Tobs.


Pågen blir ju "skolpåg" till hösten, så nu ska han få en hörna där han kan sitta med sina (ev) läxor, utan att RobbieRob kommer och stör.
Perfekt med massa lådor som han kan peta ner sina oändliga mängder av pennor, kritor, papper och annat "fix" i   


Förhoppningsvis ser skrivbordet lika fint ut som på bilden! Och förhoppningsvis kommer vi att säga "Blocket is da shit" ikväll!   


 

Av Camster - 24 maj 2013 11:13


Äntligen har vårt försäkringsbolag vaknat och gett oss svar. 
Så nu kan vi gå vidare. Svaret blev som vi förväntade oss, och vi har sagt en hel del fula ord som följd! 

Men men, de kan kamma kissen och nu fortsätter vi med röjandet så att vi kan få tillbaka vårt badrum på nedervåningen igen.



Bilder från när rivningen började... nu är det mest bara reglar där inne... 


   


Av Camster - 24 maj 2013 00:42


Somnade bredvid en febervarm Robin halv5 imorse. Oro hela natten.
Vaknade kl10 av att han nös ner sig själv med diverse 'saker'.
Dåligt samvete för ännu en dag borta från jobb.

Mys i soffan med en väldigt mammig Robin.
Fortsatt dåligt samvete för jobbet.
Promenad/jogging på kvällen, hälsade på Nellie en liten stund innan jag gick/sprang hem igen.
Hela tiden gnager tankarna på jobb...

Har fixat så jag kan jobba imorgon, Björn stannar hemma med lille Robinbus. En Robin som sent ikväll satte rekord med 39.9 i feber.

Jag orkar inte höra 'ni är alltid sjuka' eller 'alltid är det något för er' längre! Även om de flesta i min omgivning säger detta av omtanke (förhoppningsvis), så tar jag det som att det är fel på min familj. Att vi är sämre än de flesta andra pga all sjuka.

Det är ju f*n att jag inte kan lägga all energi och tankar på mina egna barn när jag vabbar dem. Nej, istället oroar jag mig halva tiden för att jag återigen är borta från min arbetsplats!

Så, bara lite tankar en sen natt. Tack och adjö!

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards