Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Camster - 10 maj 2013 18:15


För att jag ska få ta foton på Tobs, så måste jag nu komma med nya, lockande saker för honom att göra. Annars får man en bild och sen går han... Igår blev det en del jump shots tagna dock   


     





Lillebrorsan ville också hoppa... det gick väl sådär att få bra bilder på det   

      

Av Camster - 10 maj 2013 16:30



 


Jag kanske ska tänka på detta imorgon då vi ska till TGI Friday´s   



Av Camster - 10 maj 2013 16:16



Snurrar lite med gungan... 


   




Ett litet försök med att komma upp på gungan...

    




Nähä, det gick inte. Då snurrar jag väl lite till dårå   

       

Av Camster - 10 maj 2013 13:52

Kidsen är lediga... B är ledig... jag är på jobb.
Vi hade lunchdate idag   




         
 

Av Camster - 10 maj 2013 11:45

På tisdagsträffen i Lödde gick jag som vanligt runt för att fota loss.. 
Tyvärr blev det inte så bra fototillfälle efter att kidsen hade sett de två hoppeborgarna som även fanns här denna kväll... Det blev en massa tjat om dem istället så ja... bilderna som jag kom hem med blev jag inte så väldans nöjd med   


   





Man är nog lite lätt "skadad" när man blir "glad" av att se en american police car.
Jag älskar ju USA men fasiken, ngn gräns borde jag  ju ha     


   


Personligen tyckte jag att det var en lite "skrämmande" (onödig) detalj, det här med gevären i bilen     

Av Camster - 10 maj 2013 09:30


Jag och Robin spenderade en stund igår med att fotografera i trädgården. 
Det gäller att passa på att fota de blommande träden nu innan de har regnat/blåst sönder. 


       



Robin tog sig in under studsmattan för att knäppa några bilder   


   

Av Camster - 10 maj 2013 08:48


Kollade statistiken på bloggen precis och såg att jag hade typ "besöksrekord" av nya läsare i onsdags.

Onsdagen då jag skrev inlägget ang pojken i bilen...   


Det var många som läste, tack för det!     
Bara en som reagerade/kommenterade... konstigt... 


 
 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards