Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under maj 2013

Av Camster - 14 maj 2013 08:39


Tisdag... Tisdagsträff i Lödde.  Dock tror jag inte att det blir ngt besök där för vår del med tanke på att det regnar massor idag...
Hivar in en av mina fave-bilar från förra tisdagen istället   


     

Av Camster - 13 maj 2013 23:46

Jag tycker lite synd om Tobs för tillfället

Robin har blivit så himla tjurig och 'tetig' den senaste veckan. Tobias försöker krama honom, mysa med honom men får ett tvärt 'nej' från lillebror.
Men idag gick Robin med på att vara nära Tobs en stund. Tobias kallade på honom så det kunde titta lite Teletubbies på datorn.

Av Camster - 13 maj 2013 11:28

 

Mina två favoriter   

 

 

För ett år sedan var jag sjukt spänd och uppåt! Jag skulle äntligen se mina New Kids on the Block igen!
Och i MALMÖ också liksom. För andra gången i mitt liv och jag blev lika förälskad i dem igen!


Underbara minnen 1   


Underbara minnen 2   


Underbara minnen 3   



Behöver jag tillägga att jag verkligen vill se dem igen?   

Av Camster - 12 maj 2013 11:30


       

Av Camster - 11 maj 2013 23:18

Idag var jag på Skånes Djurpark   tillsammans med syrran och kidsen   



   



Lite fikapaus i sällskap av lodjuret.


 

 




Små kultingar kom plötsligt och höll oss sällskap   

 




Tobias överraskade med att fixa hela armgången - 2 gånger!

   



I väntan på att få rida "hästa-pålle"

 



En väldigt spänd Robin, för första gången på en häst-rygg   

   




Tobs fick rida på en något större häst.


   




Sen skulle det ridas på älgar också   
Robin viftade vilt och skrek "yihaaa"   

         



Från det att vi kom in i parken, tills vi hade gått varvet runt, så tjatade Robin om att köra grävmaskin... 
Det fick ju bli så som ett avslut innan vi rattade hemåt   

   



Lite traktor-rattande.





Lilla Nellie-fisen låg för det mesta och sov i sin vagn   

    

Av Camster - 11 maj 2013 13:45



       

Av Camster - 11 maj 2013 10:00



       


       




Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards