Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg under april 2013

Av Camster - 17 april 2013 21:18


Smärta! Så fylls mina dagar..



Av Camster - 16 april 2013 21:34


Snabb-bloggar från mobilen... med en hand.
Min vänsterarm är obrukbar pga en kraftig inflammation i en muskel och sen-fäste.


Jag har sjukt ont. Går på starka värktabletter. Var hos doktorn idag. Fasade för att han skulle ge mig en kortisonspruta, pga min rädsla för sprutor. Men doktorn sa att inflammationen är för utspridd så en spruta skulle inte göra någon nytta (!)


När jag imorse försökte lyfta armen så kom den upp en liten bit och började sedan skaka okontrollerat.


Önskar att värktabletterna hade gjort mer nytta. Hoppas på en natt med sömn.
Har ont. Hela tiden. Och det sprider sig



Av Camster - 15 april 2013 09:22


Eslövs Kyrka.
Klickade dessa foton Oktober 2011 under Eslöv lyser.


                 

Av Camster - 15 april 2013 08:44




  Först glad... sen misstänksam... sen skitförbannad!
Ngn har tröttat på den ständigt fotograferande mamman   


Av Camster - 14 april 2013 20:53


 

Av Camster - 13 april 2013 22:39


Sitter kopplad med min tens-apparat på min vänstra överarm. Sakta drar jag på mer och mer power. Detta är väl det sista försöket jag gör med att 'laga' mig själv. Tror tyvärr att jag dragit på mig en inflammation i båda armarna. Denna känslan av ont har jag inte haft innan... armarna är i värsta tänkbara kondition.

Av Camster - 12 april 2013 11:15



 


Seriöst! Vad tänker folk med?? 

Det här med barn i bil har varit ngt som jag brytt mig mkt om sedan vi fick Tobias. 
Han vändes inte framåt förrän efter sin 4årsdag, han fick "t.o.m" vänta ngn månad till innan han fick sitta framåt. 
Både Tobias och Björn tyckte att "jooo men visst kan han vändas innan?" men jag sa blankt nej!   

Jag får ont i magen när jag ser barn som är felplacerade i bilar. Föräldrarna kommer med dumma uttal som att "h*n blir så arg över att behöva sitta bakåt", "det är så trångt med benen för hennes/hans del"... blah blah blah! Men såååå bra då att ni låter era kids bestämma istället för att sätta säkerheten först!
Mor/farföräldrar som hämtar på dagis och inte ens har en bälteskudde i bilen!   


Ännu värre är det ju i USA, ja säkert många andra länder också. Där kan de små sitta framåt redan efter att de har lämnat babyskyddet (första bil"stolen")


NTF 1   

NTF 2   

Av Camster - 11 april 2013 19:07



Kom kl 17.
Kl är nu 19.
Minst en timme kvar innan jag är färdig

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards