Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Camster - 2 april 2013 21:21

Idag har jag sett en liten ljusning i allt det mörka. Jag vet att det bara är temporärt, så jag passar på att suga åt mig energin av "ljuspunkten" så mkt jag kan... njuta av den... låtsas att allt är under kontroll...


 
 

Av Camster - 2 april 2013 20:27

Sedan jag såg Finding Nemo första gången, så har jag fullkomligt älskat Dory (engelska rösten av Ellen DeGeneres). 
Och seeee, idag kom nyheten att Dory får en egen film! Jag står först i kön för en ticket! Med eller utan barn som sällskap   




 

Av Camster - 2 april 2013 14:01

Igår hivade jag Robin i vagnen och sedan tog vi, eller rättare sagt jag, en liten promenad. 
Satte igång appen Endomondo och sen iväg. Det blev ca en halv mil avklarad. Dock inte på ngn raketfart eftersom vi gjorde lite ärenden, bl.a handlade vi.
Denna appen reggar hur långt man går och man kan även se detta på en liten karta. Ganska roligt att se hur den har lagt till hur vi gick runt, runt i affären



Förhoppningsvis blir det en runda ikväll också... dock utan shoppande   


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards