Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Camster - 11 april 2013 19:07



Kom kl 17.
Kl är nu 19.
Minst en timme kvar innan jag är färdig

Av Camster - 11 april 2013 13:34



Annonsen tagen från Blocket.se    






Denna särskrivningen blev faktiskt lite rolig    



Av Camster - 11 april 2013 11:38


Vad var det jag sa igår? Jo just , det svenska rättssystemet i sverige är ett stort jävla skämt!  

Det finns så mkt jag skulle vilja säga om denna artikel, men jag vet inte var jag ska börja! 
Folket som sitter och dömmer på rättegångarna, hur sover de egentligen på natten? Mår de bra då de sitter hemma vid matbordet tillsammans med sin familj på kvällen? Hur skulle de känna om deras barn blev utsatta och det gick till så här?!

 


(klicka på bilden så blir den mer "läsbar)


 

Av Camster - 11 april 2013 10:08


Skulle ni ha en massa pengar över, som ni känner att ni vill göra ngt bra med...? Ja men då får ni gärna köpa sådana här dynor till mig! De hade passat perfa i vårt uterum!!! Riktigt snygga! 

Eftersom dynan bara är "halv", dvs bara sittytan, så behöver jag ju sammanlagt 6st (till en av sofforna) Ja det blir en del pengar av det, men som sagt, läs första meningen igen och tänk sedan "jamen klart att tösen ska få såna här fina dynor!"       
Jag ska kanske tillägga att vi har ytterligare en soffa och 4 fåtöljer som också skulle uppskatta nya dynor   




 


Bild lånad från LevHemma.se   

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards