Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Camster - 11 augusti 2015 22:35


Ikväll blev det en snabb fotorunda i liften. 


 

Av Camster - 11 augusti 2015 10:15


När jag började min semester, så hade jag en vision av att få chans att fotografera... mycket!
Jag skulle fotografera min kompis på stranden, tillsammans med hennes son... 
Jag skulle komma loss med att använda mig av ny kunskap från en stor online-utbildning jag tog i juli...


   


Men istället har all tid gått åt till det förbenade huset.
Jag började semestern med operation, gick vidare till att måla plankor, till att såga plankor till att ha ångest över att inte "ha gjort något" med barnen på vår lediga tid. Whoopti liksom! Visst, ett besök på Bonbonland... men ändå...

 

Men men, nu är iallafall all ny panel på plats. "Bara" lite smålir kvar sen är det klart... och så är även våra semesterveckor. 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards