Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Camster - 6 augusti 2015 23:24


Ibland gör ens syster ALLT för att man ska bli glad. Så som att följa med på en Prince-konsert trots att hon mer eller mindre får utslag av hans musik.


Idag är det 4 år sedan min syster följde med mig för att jag skulle få chansen att ÄNTLIGEN se Prince live!
Det blev en väldigt minnesvärd konsert eftersom de halvvägs igenom fick bryta pga regn. Och då menar jag reeeeegn! Fet-åska och fet-regn! På typ 10 min så var hela planen översvämmad och alla sprang därifrån. 
Genomblöta satte vi oss i bilen och rattade hemåt, någon timme tidigare än tänkt men jag var nöjd ändå     



 


Jessie snodde ballonger   


     


Syster-yster och jag   

     


Man ser mitt leende genom regndropparna

  

Av Camster - 6 augusti 2015 23:13


Lite generad då vi sjöng för honom   

 



Mega-super-bauta-grymma såpbubblor!


 


Fiskedamm, så klaaart   

   

Av Camster - 6 augusti 2015 02:14

Det är INTE lätt att försöka somna då Hasse Andersson's Änglahund snurrar konstant i hjärnan.

Kan det vara mitt undermedvetna som önskar sig att jag ska till Trollsjön imorgon kväll för att se/lyssna på Hasse Andersson? ;-)

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards