Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Camster - 5 augusti 2015 23:17


En båtresa runt i 7 länder.
(dock blev det mest USA som fastnade på bild. Kooonstigt!)



Coolaste ride'n ever!
Jag har länge velat åka denna berg-o-dalbanan men bangat ur. Men igår vågade jag äntligen! Den i sällskapet som ville åka var min systers sambo, och första gången satt vi i rad 2 (av 2) men andra gången satt vi längst fram! Sååå coolt! Jag skulle lätt ha kunnat åka den fler gånger, men jag tror inte att de andra hade uppskattat att vänta på mig ;-)

Av Camster - 5 augusti 2015 00:04


Vi firade Robin's 5årsdag på Bonbonland i Danmark.
Jag fasade lite för att det skulle vara _för_ varmt och visst, det var varmt men inte så att man tuppade av.
Det blev mkt åkande, men vi hade nog alla velat åka meeera :-)


Det var en nöjd familj som åkte hem ikväll.
Och ja, trötta.
Robin somnade bakom kudden på något sätt ;-) Men han snarkade gott iallafall.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards