Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Camster - 8 juni 2015 22:15


Efter min "fotosession" i lördags kväll ute vid Långa Bryggan i Bjärred, så hade jag mina förhoppningar om många fina foton. På minneskortet hade jag 230 foton men nu när jag gått igenom fotona så är det endast 84 st kvar   


     


Jag är dock nöjd över att jag fick lov att knäppa av många foton på Robbie!
Dock blev de inga höjdare i kvalitén... jag hade ingen direkt ro att sätta inställningarna...
"Mamma, kan vi gå dit?" "Mamma, kan vi gå ut på bryggan?" "Mamma, varför ville du fota solen heeeela tiden?!"
Ja... ingen direkt arbetsro... Men många knasbilder på Robbie   


     

Av Camster - 8 juni 2015 20:59


Grabbkväll för Tobs och hans polare i fredagskväll.
En väldigt lyckad kväll enligt 9åringen. 


   


Det var fotboll, studsmattan, tv-spel och pizza som gällde!

 


Vår lille Robin fick alltid hänga med de stora grabbarna och han var SÅ glad!
Några lekte även enbart med honom en stund.   

 


Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards