Camster, photos, photos and some more photos

Direktlänk till inlägg 23 maj 2015

Brittan i Vegas LIVE!

Av Camster - 23 maj 2015 16:09


Jag fick se min Britney LIVE i Vegas!
Det var lite nervöst att det aldrig skulle bli av faktiskt... vi hade köpt tickets, hemifrån Sverige, till den 6e maj men hon stukade foten helgen innan och fick ställa in sina shower en hel vecka! 
Men se, på torsdagen gick det ut på FB att hon skulle ha fredagens show, så jag gick rätt in på Ticketmaster och bokade nya tickets!
Jag blev så glad att jag fick lite vattniga ögon faktiskt   


           

Det hade varit ren katastrof om jag inte hade fått se henne!
Jag har velat se denna showen sedan hon intog the AXIS på Planet Hollywood i Vegas dec 2013.

Att vi sedan inte skulle fått se henne pga en stukad fot, asså det hade varit maximal otur! När vi väl är i samma stad liksom!  Jag hade blivit sten-ledsen. 
Men allt löste sig! Trots att jag samma kväll vi skulle se henne hade grymt ont i magen, jag trodde jag skulle gå av på mitten!
Jag låg i sängen, gick runt, lutade mig mot saker... svettades... frös... mådde bajs. Men IKKE att jag inte skulle gå iväg för att se henne. Det fanns inte på kartan att vi inte skulle gå. Jag hade fått hyra en rullstol eller vad som helst, för dit skulle jag ju bara!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camster - 26 januari 2016 22:13


Nu är det dags att lägga ner bloggen. Tyvärr... Men det finns inte tid eller energi till det längre. Träningen tar mkt av min tid på kvällarna efter att kidsen är i säng... Det finns så mkt annat som tar min energi, saker jag måste ta tag i...

Av Camster - 17 januari 2016 01:26

Fick detta från Tobias. He cracks me up!! :-D :-D :-D ...

Av Camster - 11 januari 2016 09:50


Facebook's minnes-funktion är rolig! :-D Nedan är från 2011, ett samtal mellan bröderna, då 5 och 1 år gamla :-) :-) :-) ...

Av Camster - 10 januari 2016 21:52


     

Av Camster - 9 januari 2016 00:46


Location: Triangelns tågstation, Malmö.

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards