Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Camster - 15 maj 2015 19:59



Nya videon från Britney.
Hon är såååååå söööööt!


Av Camster - 15 maj 2015 12:02

Idag läste jag, för en gångs skull, något riktigt bra på Facebook.

Varför kvinnor lämnar männen de älskar!

Detta tycker jag varje man bör veta:
Kvinnor lämnar oftast sina män eftersom deras män inte är närvarande. Han arbetar, golfar, spelar tv-spel, tittar på tv, fiskar, porrsurfar, slösurfar? ja, listan kan göras lång. Dessa män är ofta inte dåliga män. De är goda män. De är goda fäder. De stöder sin familj. De är trevliga, sympatiska. Men de tar sin fru för givet. De är inte närvarande.

Män ? Jag säger inte att detta är rätt eller fel. Jag berättar vad jag ser och hör. Du får bli så arg, sårad eller upprörd du vill. Din fru är inte din egendom. Hon inte skyldig dig sin själ. Hennes själ är något du förtjänar. Dag för dag, ögonblick för ögonblick. Du tjänar hennes hand med din närvaro, din ?aliveness?. Hon behöver känna det. Hon vill prata med dig om vad som är viktigt för henne och behöver känna att hon har dig närvarande. Så nicka inte artigt. Spela inte intresserad, var det. Döm inte. Och något du definitivt inte ska göra är att spela djävulens advokat. Vill du ha hennes hjärta för alltid så fortsätt läsa ? och lär.

Det mest attraktiva en man besitter
Din kvinna vill att du ska känna henne. Hon vill inte ha tankspritt famlande eller snabbkopplingar med könen. Åtrå och inte Kåt-trå, kom ihåg det. Hon vill känna din passion. Den kan hon inte känna om du inte känner den.
Kan du känna din passion? Kan du visa henne den? Inte bara din passion för henne eller för sex utan även din passion för att vara vid liv. Har du en sådan passion? Det är nog den mest attraktiva ?sak? du besitter. Om du har förlorat detta bör du fråga dig själv varför? Vart tog din passion och din åtrå vägen? Ta reda på det. Hitta den. Om du aldrig upptäcker den lever du ? eller ni ? på lånad tid. Tyvärr ? men då slösar du bort ditt och hennes liv.

Kroppen är där men tankarna vandrar iväg på annat
Du tycker att du är närvarande med din fru och försöker att lyssna på henne. Men vandrar ditt sinne iväg? Notera! När du tittar på henne, hur djupt ser du henne egentligen? Titta igen ? och titta djupare.
Möt hennes blick och hålla den kvar längre än vanligt, längre än vad som kanske känns bekvämt. Om hon frågar vad du gör, tala om det för henne: Säg: ?Jag ser in i dig. Jag vill se dig djupt. Jag är nyfiken på vem du är. Efter alla dessa år vill jag fortfarande veta vem du är, varje dag. Jag känner att jag inte varit närvarande med dig på ett tag.?
Säg det bara om du menar det och om du vet att det är sant! Men gör ett ärligt försök att låta det vara sant.

Vidrör henne och förstärk närvaron
Rör henne med din fulla uppmärksamhet. Innan du lägger din hand på henne, märk känslan i handen och sedan var och hur den rör din livspartner. Lägg märke till vad som händer så fort du tar denna kontakt. Vad händer i din kropp? Vad känner du? Lägg märke till de mest subtila förnimmelser och känslor. (Detta kallas ibland mindfullness.) Berätta för henne vad du märker/upplever, ögonblick för ögonblick. Våga visa, våga pröva? och en ny kärleksdörr kommer att öppnas.

Har du inte tid? Lär dig konsten att prioritera närvaro korta stunder
Men du kanske är för upptagen. Du har inte tid för det här. Vad sägs om fem minuter? Fem minuter varje dag. Kommer du kunna åta dig det? Jag pratar inte om extravaganta middagar eller utekvällar (även om de är bra också). Jag pratar ungefär fem minuter varje dag för dig att vara helt närvarande med kvinnan du delar ditt liv med.

Handla NU! Det kommer en dag då hon inte orkar vänta på din närvaro längre
För att vara helt öppen måste du lyssna ? och se utan att döma. Kommer du att kunna göra det?
Jag slår vad om att när du börjar, när du får smak och hittar ditt hjärta och närvaro, då kommer du inte att vilja sluta. För det kommer en dag då din kvinna inte orkar vänta längre på din närvaro. Det som en gång kanske fanns i börjar av er relation. En närvaro som då sa: ?Jag ser dig, jag finns för dig ? här i min själ. Den närvaron som skulle ? och kunde ? ge en rekyl av en ocean av kärlek tillbaka. Du kanske sitter och undrar ? vad var det som hände? Jag gjorde ju allt.? Ja, det gjorde du ? men på sista tiden utan din närvaro.

Ändra på det.

Texten är inspirerad och omarbetad utifrån Justice Schanfarber.

Länk, som ni får klippa och klistra;

http://kurera.se/hans-mebius/2015/02/06/varfor-kvinnor-lamnar-mannen-de-alskar/

Av Camster - 15 maj 2015 07:02


Har varit såååå hungrig sedan typ kl 4 inatt och kl 6 kunde jag inte stå emot längre. 2 korvmackor slank ner... och nu sitter jag här...
Jetlag anyone?

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards