Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Camster - 21 maj 2015 15:41


   

Jag satte personligt rekord i antal squats i tisdagskväll, 121 st! 11 mer än senaste rekordet!
Jag gjorde inte en enda squat under tiden vi var i Vegas, så ja, det var ju till att chocka benen litta i tisdags då ju... 


Redan igår kände jag träningsvärk men idag... IDAG! Varje steg stramar i låren!     Asså det känns ju gött att veta varför man har ont men fasiken, ingen höjdare att gå i trappa liksom. Jag kom dock ner för vår trappa imorse utan problem... Björn påpekade igårkväll att jag skulle gå försiktigt så att jag inte skulle ramla... pff, vaaaad tror han om mig egentligen?       

Men det rättar väl upp sig när jag kommer in i rutinen att squata varje kväll igen    Tills det får jag gå litta konstigt   



Av Camster - 21 maj 2015 09:00

Forts på Grand Canyon.
Jag har massa foton från denna turen... svårt att välja ut ett fåtal foton... sååå här får ni se några till   


På väg in för landning...

 

 


             


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards