Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Camster - 19 april 2014 11:30


Hur stundtals knäckande det än är med Robin´s alla frågor; Varför? Var? Vem? Vad heter den pojken? Vem bor i det huset? och Tobias´ små utbrott, så är jag ändå ganska nöjd med mina 2 pågar.  
Hittade dessa foton häromdagen...   


Robin´s första år är som ett enda töcken för min del, och det tar hårt att inse det.

Så här i efterhand är jag väldigt tacksam över att jag faktiskt har fotat så mkt så att jag liksom kan få en
Aha-upplevelse av vad som skedde. Jag trodde inte att jag hade varit så pass aktiv med kameran, men jag var på ngt sätt ändå med och det finns många fina foton på den lille.


   




Och Tobs...

     


Man hör ibland om typ hund- och kattägare som skulle vilja behålla sina djur i vapl- och kattungestadiet för evigt eftersom de är extra söta och charmiga då. Ungefär så kände jag också när jag såg dessa fotona.



Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards