Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Camster - 5 april 2014 23:45


Jag var på hockey igår kväll.
Ett perfa sätt att avsluta en vecka på... en ngt energi-tömmande vecka på många sätt...


 


Det hela började med ett tal ang huliganmordet i HGB förra helgen... 
Det samlades in pengar runt om i arenan till den avlidna personens familj och jag hade 70 kr i cash så de la jag mer än gärna i insamlingen.


 


Då det var en viktigt match så var det också mycket mer folk i arenan än vanligt.
Och det var ett bra tryck!


 


 


Det gick till förlängning och sudden.
Där gjorde "vi" dvs Djurgården mål efter ca 2,30 min och tjoff så fick alla MIFarna eld under rumpan och skulle ut ur arenan och köra hem     



Av Camster - 5 april 2014 23:11


Idag hittade Robin vårt babynest... den lilla mjuka "lådan" som båda kidsen har sovit i då de var smååå och sov mellan mig och B i sängen... 


Han ville så klart testa   


 




Tänk att denna "ungen" har varit så här liten! Miniblörjorna var ju t.o.m förstora för honom!   


 

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards