Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Camster - 2 november 2014 21:28

Känsliga besökare varnas...


Den onda dockan satt och myste med scream-nallen i uterummet...

   


Hela gänget! SÅ underbart skoj att se att alla gick "all in" för vår fest! Man blir extra glad över att fixa fest då!
TACK alla!!

     


Jag är tydligen inte så duktig på att cykla som jag trodde att jag var... hmm... och ändå lyckades jag "stajla" på Tobs´ sparkcykel framför alla denna kväll... 

   


The scary ballerina var så sööööööt!

   


Den onda dockan bytte kropp flera gånger denna kväll...

       



Sen hände det ngt hemskt i vårt badrum!

   


Bengt fick sätta livet till!

 

Av Camster - 2 november 2014 03:32

Snabbt innan jag ska lägga mig å sova...

Hade hit 14 gäster idag på halloweenfest. Vi har fixat å pyntat å våra utklädda vänner blev som 'grädden på moset '. Alla gick 'all in' och det blev hur jävla bra som helst! Foton kommer imorgon :-)

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards