Camster, photos, photos and some more photos

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Camster - 14 juni 2013 14:45

How to stop your mum from sleeping   

Hittade detta häromdagen. SOM jag känner igen det! Jag tror minsann att Robin hade MVG i detta bara någon dag efter att han föddes    



Efter läkarbesöket, tidigare i veckan,  ang Robin och hans luftrörsproblem, så har jag börjat fundera mkt på hur mkt besvär han faktiskt har haft. Faktiskt sedan han föddes  !

Och ingen hjälp fick jag. På BVC fick jag hör av dr, vid 3 st extrabeställda besök pga detta, att små barn är trånga i sina luftrör och sen var det inte mer med det. Att Robin sedan fick panik flera nätter för att han inte kunde andas ordentligt, ja de brydde sig dr inte nämnvärt om. Men eftersom DR inte såg "ngt problem" så började jag till slut tro att detta var normalt. 
Jag har läst igenom en del i min gamla blogg om tiden med Robin när han var "ny i våra liv", och det var så mkt som "gick fel"  . Detta inlägget,   från min gamla blogg, gör att jag genast skickas tillbaka till ångestkänslorna jag levde med i ca ett år.


Men det var inte bara jobbigt... även om det kändes så. I den gamla bloggen hittar man även roliga saker, typ denna bild   



När allt var som jobbigast trodde jag aldrig att jag skulle kunna älska den där lillfisen. Frågar du mig ang vissa saker som hände under hans första år, så kommer jag inte mycket. När jag sitter och tittar på foton från 2010-2011 så inser jag att det är en hel del som jag inte minns.

Men se, allt har redat upp sig   


   

     


Av Camster - 14 juni 2013 14:12


Och det gäller även "vuxna män"    Men då ska "mom" bytas ut mot "wife"...


  

Av Camster - 14 juni 2013 11:52


           

     

Presentation


Welcome, welcome!
Fotografering, fotografering och lite mer fotografering!

Photography, photography and some more photography!

Google Translate

Senaste inläggen

Kategorier

Instagram

Instagram

Besökare world wide

Div foton

                                             

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Bloggping

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards